قوانین و مقررات طوس گیم

ماده 1 : تعاریف مهم

1-1- فروشنده: فروشنده کسی است که محصولات یا خدماتی را ارائه می دهد و در قبال خدمات هزینه دریافت می کند.

2-1- خریدار: خریدار کسی است که محصولات ، سرویس یا خدمات را سفارش و از فروشنده خریداری می کند.

3-1- فروشگاه: فروشگاه سایت اینترنتی است که در آن بصورت آنلاین خدمات ارائه می شود.

4-1- پنل کاربری: پنلی است که بعد از ثبت نام در سایت ، در اختیار کاربر قرار می گیرد.

5-1- محصولات: فایل هایی که بصورت آنی پس از پرداخت توسط لینک دانلود در اختیار خریدار قرار می گیرد.

6-1- سرویس ها: سرور های بازی که بصورت ماهیانه در اختیار خریدار قرار می گیرد.

7-1- خدمات: خدمات طوس گیم از قبیل نصب ، رفع باگ ، ارائه پنل های تحت وب و غیره بوده است.

8-1- تمدید: تمدید به معنی خرید دوباره سرویس و خدمات قبلی است.

9-1- مسدود شده: سرویس هایی که در زمان مقرر توسط مالک آن تمدید نشده و مسدود شده اند .

10-1- غیرفعال: به سرویس هایی که قبل از تمدید شدن بدلایلی غیر فعال می شوند.

 

ماده 2 : خرید سرویس (سرور های بازی ارائه شده)

1-2- هر سرویس یا محصولی که فروخته می شود، طرف قرارداد طوس گیم فردی است که هزینه ی سرویس را می دهد و در صورتی که این فرد شریکی داشته باشد باید یک تماس یا حساب فرعی برای شریک خود در کنترل پنل ایجاد کند.

2-2- در صورتی که فرد خریدار بخواهد مالکیت سرویس را تغییر دهد مالک جدید باید در فروشگاه ثبت نام کند و مالک قبلی در تیکت، ایمیل مالک جدید را به ما اعلام کند.

3-2- در صورت خرید سرویس شما 24 ساعت فرصت دارید تا آن را تست کنید و در صورت ناراضی بودن از سرویس با ارائه ی دلیل و مدرک قانع کننده ای هزینه سرویس به شما باز خواهد گشت در صورتی که از خرید سرویس 24 ساعت گذشته باشد هزینه شما برگشت داده نخواهد شد.

4-2- درصورت خرید سرویس، در تمدید بعدی سرویس فقط 48 ساعت فرصت تمدید دارید در غیر اینصورت سرویس شما به صورت کامل حذف می شود و پورت سرور به مشتری های دیگر واگذار می شود و دیگر قابل برگشت نخواهد بود. در صورت خرید مجدد هزینه ی تغییرات سرور مجدد دریافت خواهد شد.

5-2- در صورتی که خریدار سرویس، پلاگین هایی را برای نصب روی سرور خود ارائه دهد و هزینه ای بابت نصب گرفته شود اگر پلاگین های ارائه شده، سرور را دچار اختلال کند پلاگین از روی سرور حذف می شود و به هیچ وجه هزینه نصب قابل برگشت نمی باشد. (پلاگین هایی که مالک سرور ارئه می دهد باید با سورس باشد در غیر اینصورت با ارائه فایل کامپایل شده هر مشکلی ایجاد شود بر عهده مشتری خواهد بود – در صورت تمایل بابت رفع باگ پلاگین مشکل دار هزینه ای دریافت خواهد شد.)

6-2- فروختن پورت سرور به افراد دیگر غیر قانونی بوده و در صورت مشاهده سرویس حذف می شود و اگر پورت به فروش برسد در صورت بروز هرگونه مشکل سایت طوس گیم هیچ مسئولیتی را قبول نمیکند. (قبل از خرید و فروش حتما از طریق تیکت مشاوره بگیرید)

7-2- تمامی اسکین هایی که برای سرور توسط مالک ارائه می شود نباید حجم بالا داشته باشد و سرور را سنیگن کند.

8-2- در صورت به اشتراک گذاشتن اطلاعات پنل یا سرویس خود اگر مشکلی مانند هک یا هر گونه سوء استفاده، سایت طوس گیم هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و این امر به مشتری ضرورت می دهد تا اطلاعات خود را محرمانه نگه دارد و  از انتشار آن بصورت جدی خودداری کند.

9-2- مشکلات خرید و فروش ادمینی در سرور ها بر عهده خریدار سرور بوده. در صورتی که شکایتی از قبیل کلاه برداری و غیره به طوس گیم گزارش شود ما هیچ گونه مسئولیتی نداریم و فقط پشتیبانی و ارائه دهنده سرویس هستیم.

10-2- در صورتی در سرور بازی اعمالی صورت گیرد که باعث حملات سایبری یا فشار زیادی بر سرور اصلی شود باعث بسته شدن سرور خواهد شد و هیچ گونه هزینه ای برگشت داده نمیشود. (در صورت دیدن مورد های مشکوک در سرور حتما به پشتیبانی اطلاع دهید.)

11-2- تبلیغات طوس گیم در سرور های بازی به هیچ عنوان قابل حذف نیستند تنها در صورتی قابل حذف هستند که شما هزینه یک سرور اختصاصی را بپردازید. منظور از سرور اختصاصی یعنی اینکه هیچ گجونه تبلیغ از ارائه دهنده نباشد.

12-2- طوس گیم به هیچ عنوان کانفیگ سرور را در اختیار مشتری و یا افراد دیگر نمی گذارد.

 

ماده 3: خرید محصولات

1-3- محصولاتی که توسط تیم طوس گیم بصورت اختصاصی رفع باگ و با پشتیبانی ارائه میشوند در صورت به اشتراک گذاری یا توسط شخصی غیر از طوس گیم به فروش برسد پیگرد قانونی خواهد داشت.

2-3- خریدار محصول باید در خرید خود دقت لازم را داشته باشد تا بعد از خرید تقاضای برگشت پول را ندهد زیرا تمامی مشخصات محصولات بصورت کامل قید شده و هیچ مسئولیتی در قبال برگشت پول برای محصولات بر ما پوشیده نیست.

3-3- محصولات بصورت کامل رفع باگ و با کیفیت بالا با پشتیبانی عالی ارائه می شوند در صورتی که مشکل یا باگی پیدا شود در آپدیت های بعدی رفع می شود. پس دقت داشته باشید که باگ ها را حتما گزارش کنید.