تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات

آموزش بلاک سرور های مچ استیم کشور ها در Counter Strike Global Offensive

3,579 بازدید و بدون دیدگاه
1/5 - (1 امتیاز)

امروز با یک پست کمیاب و خیلی کاربردی در مورد سرورهای مچ یا Competitive در بازی Counter Strike Global Offensive در خدمت شما هستم. خیلی از کاربرای عزیز طوس گیم این سوال رو از ما می پرسیدند که امکانش هست سرور های مچ یا Competitive روسیه و ترکیه یا هر کشور دیگه ای رو داخل بازی Counter Strike Global Offensive بلاک کرد؟ در جواب باید گفت امکانش وجود داره و براحتی با این آموزش میتونید براحتی از شر روس های چیتر راحت بشید. این روش رو خودم تست کردم و کاملا عالی جواب داد و میشه براحتی سرور ها رو بلاک کنید. در ادامه با آموزش همراه ما باشید این آموزش بصورت کاملا اختصاصی بوده و کپی برداری از آن فقط با ذکر منبع و لینک سایت ما امکان پذیر خواهد بود.

 

آموزش بلاک سرور های مچ استیم کشور ها در Counter Strike Global Offensive : این روش برای آنتی ویروس ESET Smart Security ورژن 8 تست شده و بر روی بقیه ورژن ها و آنتی ویروس ها تست نشده است. طبیعتا بلاک کردن سرور های روسیه یا ترکیه خوبی و بدی هایی داره که مهمترین اون افزایش پینگ شما هست چون پینگ ایران در سرور های روسیه و ترکیه کمتر از بقیه کشور هاست و با بلاک کردن این دو شما به کشور های دیگه متصل میشید که تقریبا 50 تا 60 پینگ افزایش خواهید داشت. از خوبی ها هم اینکه دیگه نه پلییری از روسیه و نه ترکیه خواهید دید. خوب حالا میریم سراغ آموزش :

 

1- ابتدا وارد لینک زیر شوید :

– http://genr8rs.com/Generator/Csgo/MMIPBlockGenerator

2- سپس کشور های مورد نظر را برای بلاک کردن انتخاب کنید. با انتخاب به رنگ قرمز در خواهند آمد. از تصویر زیر کمک بگیرید:

3- شما میتونید هر کشوری رو که خواستید با گرفتن آیپی سرور های این کشور براحتی اون رو بلاک کنید.

4- سپس بر روی گزینه آبی رنگ پایین کلیک کنید. در پایین صفحه ای باز خواهد شد شما آیپی های داده شده رو کپی کنید و در یک فایل تکست یا هر چیزی برای استفاده در مراحل بعدی ذخیره کنید. از تصویر زیر کمک بگیرید:

امکان بلاک کردن در همه آنتی ویروس ها و انواع ورژن ها وجود دارد اما بدلیل اینکه بنده فقط با محصولات ESET کار کرده ام فقط برای این نوع آنتی ویروس تونستم آموزش بزارم. اگر شما از آنتی ویروس دیگه ای استفاده میکنید ممنون میشم  آموزش رو از طریق ارسال پست در پنل کاربریتان برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان منتشر شود.

5- آنتی ویروس خود را باز کنید و کلید F5 را فشار دهید تا صفحه تنظیمات پیشرفته آنتی ویروس نود 32 باز شود. سپس به مسیر داخل تصویر زیر بروید:

6- سپس از قسمت Zone and rule editor بر روی Setup کلیک کنید.سپس در صفحه باز شده از پایین بر روی New کلیک کنید تا صفحه New rule باز شود .از تصویر زیر کمک بگیرید:

7- سپس زبانه General در صفحه new rule را مانند تصویر زیر تعیین کنید:

8- سپس بر روی گزینه Add IPv4 Address در زبانه Remote کلیک کنید و مانند تصویر آیپی هایی را که قبلا ذخیره کردید را وارد و ذخیره کنید. شما باید برای هر آیپی رنج استارت و آخر را وارد نمایید پس تمام آیپی های کپی شده در مرحله دوم را تک تک بصورت دستی وارد نمایید:

9- در نهایت بعد از وارد کردن تمامی آیپی ها بر روی Ok تک تک صفحات باز شده آنتی ویروس کلیک کنید تا ذخیره شود و در نهایت اگر پیغامی بر روی دسکتاب ظاهر شد بر روی Yes کلیک کنید تا اجازه دسترسی و بلاک کردن این آیپی ها به آنتی ویروس داده شود.

 

امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده رو ببرید.

لطفا با نظرات خودتان در بهبود و کیفیت مطالب ما را همراهی کنید .

آیا این پست برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را برای این پست ثبت کنید.
1/5 - (1 امتیاز)
  انجمن تخصصی طوس گیم آماده حل مشکلات شما می باشد.  برای ورود کلیک کنید
  با عضویت در کانال تلگرام از مطالب ، اخبار و تخفیف های سایت مطلع شوید.  برای عضویت کلیک کنید
  کپی برداری از مطالب بدون درج لینک منبع از نظر شرعی حرام و غیر قانونی می باشد
https://toosgame.ir/?p=5027
لینک کوتاه جهت به اشتراک گذاشتن پست با دیگران
نویسنده مطلب محمد غفوری
8 سال بصورت آنلاین در نسخه های مختلف کانتر بازی کرده ام با تاسیس وبسایت و ارسال مطالب سعی کرده ام تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارم. با معرفی ما به دوستان خود در پیشرفت سایت کمک کنید.